Празниковий ряд

Празниковий ряд у цьому іконостасі найтрадиційніший. Його творять дванадцять композицій, розміщених на двох дошках (по шість сцен на кожній). Їхня послідовність не скрізь збігається з циклом свят церковного календаря: «Різдво Богородиці», «Введення Богородиці в храм», «Благовіщення», «Різдво Христове», «Хрещення Господнє», «Стрітення», «В’їзд в Єрусалим», «Воскресіння», «Зіслання Святого Духа», «Преображення», «Успіння Богородиці». Композиції обрамлені різьбленими ажурними півколонками, опертими на карнизи. Виконання празникових ікон приписують іншим майстрам, так само, як і написання зображень апостолів у ряді Моління.

Конструкція складається з двох частин, розміщених обабіч ікони “Тайна вечеря”, на яких розміщено по шість ікон празникового чину. Основа конструкції частин складається з кількох дощок хвойної породи, склеєних та скріплених дерев’яними тиблями, які оброблені вздовж волокон деревини столярним інструментом. Ікони частин зображені на одній, видовженій по горизонталі площині, яка ділиться, в свою чергу, на два фрагменти: суцільний, у якому напівколонки кріпляться до основи між іконами та інший, з прорізаними вертикальними наскрізними отворами (11×60 см) для них.

Ліворуч розміщені наступні ікони: “Різдво Богородиці”, “Введення до храму”, “Благовіщення”, “Різдво Христове”, “Богоявления Господнє”, “Стрітення”; праворуч: “В’їзд до Єрусалима”, “Вознесіння”, “Сходження до пекла”, “Зішестя Святого Духа”, “Преображення”, “Успіння Богородиці”. З лицевого боку кожна ікона обрамлена профільованою рамою, яка кріпиться до основи дерев’яними тиблями. Ікони та колонки об’єднує складна конструкція, зверху якої прикріплений виступаючий карниз. Над кожною напівколонкою на cipo-синьому тлі конструкції — по одній накладній золоченій різьбленій квітці. Над іконами на тлі конструкції написи білими літерами з назвами празників.

Кожна з ікон зображена на основі з суцільної дошки хвойної породи. Основа зі зворотного боку оброблена столярним інструментом вздовж волокон деревини. Левкас – білого кольору, клеєкрейдяний, щільний, тонкий. Фарбовий шар – олійний і темперний живопис, позолочення, попосріблення.